Sunday, November 15, 2015

बाख्रासंग यौन सम्पर्क (प्रश्न / उत्तर)

प्रश्न : नमस्कार म १७ बर्षिय युवक हु।सेक्स अन्धो हुन्छ भन्छन।सायद म पनि अन्धो भएछु क्यार ३ दिन भयो मैले बाख्रालाई यौन सम्बन्ध राखेको बाख्राको योनी भित्र मेरो यौन रस अर्थात शुक्रकीट भित्रै पस्यो।के अब बाख्राले गर्भ धारण गरछ मान्छेको? मलाई डर लागेको छ।

उत्तर:

बाख्रा संग यौन सम्पर्क गर्नु राम्रो होइन किनकि:

  • यो अप्राकृतिक यौन सम्पर्क हो । यस्तो यौन सम्पर्कले के कस्तो प्रभाव हुन्छ भन्ने अध्ययन भएको छैन ।
  • यसरि यौन सम्पर्क गर्नु पशुको अधिकारको उलंघन हो र कानुन अनुसार दण्डनिय पनि हुन सक्छ ।
  • जनावरसंग यौन सम्पर्क गर्दा रोग लाग्न सक्छ । जसको उपचार सजिलो नहुन सक्छ ।
  • समाजले पनि यस्तो कार्यलाइ राम्रो मान्दैन । तेसैले कसैले यो बारेमा थाहा पाएमा तपाइ समाज बाट नै बहिस्कृत पनि हुन सक्नु हुन्छ ।

अब, तपाइको प्रश्नको जवाफ - यसरि सम्पर्क गर्दा गर्भ भने रहँदैन । किनकि, मानिसको शुक्रकिटले बाख्रा वा अन्य जनावरको अण्ड सिंचित गर्न सक्दैन ।

तेसैले, गर्भ रहने सम्भावना नभए पनि अन्य समस्या हुने हुनाले यस्तो यौन सम्पर्क यथासिघ्र बन्द गर्नु होला ।

No comments:

Post a Comment